twentytwentyone
zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init
lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/users/edukacjapodlasie/public_html/profesjonalnaobslugapacjenta/wp-includes/functions.php on line 6114Jesteśmy zachwyceni, że zdecydowałaś/łeś się tu zajrzeć, ponieważ wiemy, jak istotne jest dla Ciebie uzyskanaie jak największej ilości informacji przed podjęciem decyzji o nawiązaniu współpracy z nami. Nasz zestaw FAQ został starannie przygotowany, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości, które mogą Cię nurtować.
Jednak nasza pomoc nie kończy się tutaj! Jesteśmy otwarci na wszelkie dodatkowe pytania, jakie możesz mieć. Jeśli chciałabyś/chciałbyś uzyskać więcej szczegółów, zawsze możecie skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji oraz pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości. Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami i cieszymy się, że jesteś z nami!
Nasze szkolenia umiejętności miękkich dla personelu placówek medycznych rozwijają kompetencje personelu w zakresie budowania pozytywnych relacji i interakcji z pacjentem, które wpływają na ogólne poczucie zadowolenia pacjenta.
O ile wiedza fachowa, profesjonalizm i przygotowanie merytoryczne całego personelu medycznego są niezbędne do odniesienia sukcesu przez placówkę, o tyle nawet drobne uchybienia w sferze budowania relacji z pacjentem mogą zniwelować (w sensie opinii pacjentów o placówce) olbrzymi wysiłek włożony w ratowanie zdrowia i życia pacjenta.
Pomimo, albo może właśnie z powodu, wysokiego obciążenia Publicznej Służby Zdrowia, pacjenci oczekują najwyższych standardów obługi medycznej, szczególnie, gdy za tę usługę płacą. Paradoksalnie, wysoki poziom wiedzy medycznej i skuteczność leczenia, jest ważnym, lecz nie jedynym czynnikiem kształtującym satysfakcję pacjenta. Jak wskazują badania, ostateczny wpływ na ogólne wrażenie z procesu ma zadowolenie na poziomie emocjonalnym, a dokładnie, przekroczenie przez placówkę poziomu oczekiwań pacjenta w zakresie relacji personel-pacjent.
Zapewne personel Państwa placówki każdego dnia spotyka się z wyzwaniami, trudnymi pacjentami, nieprzewidzianymi sytuacjami i każdy zaangażowany pracownik naturalnie wypracowuje sobie metody radzenia z nimi. Jednakże szkolenia pozwalają na wypracowanie i przećwiczenie często skuteczniejszych rozwiązań, reakcji, nawyków, w oparciu o odkrycia z zakresu psychologii, marketingu, sprzedaży, negocjacji itd. Ponadto budują pewność siebie, poczucie kontroli nad sytuacją oraz lepszą współpracę w zespole.
Kluczowe korzyści prezentujemy na stronie Start, oraz dodatkowo w sekcji Oferta, w opisie każdego elementu oferty prezentujemy szczegółowe korzyści poszkoleniowe.
Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla placówek służby zdrowia, w związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa ofertę pojedyńczych szkoleń dedykowanym pracownikom rejestracji, aptek, personelowi medycznemu, jak i ofertę kompleksowego programu Akademii Uśmiechu Pacjenta obejmującej wielopoziomową diagnozę, w tym audyt „Tajemniczy Pacjent”, konsultacje, a następnie cykl szkoleń i assesment. Całość może być uzupełniona „Training on the job”, czy sesjami coachingowymi dla Kadry Menedżerskiej.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na stronę Oferta.
W zależności od potrzeb Klienta i tematu szkolenia, czas trwania pojedyńczego szkolenia może obejmować sesję 3h, pół dnia, jeden, lub dwa dni. Jednakże należy mieć na uwadze, że krótszy czas trwania zabiera uczestnikom możliwość dogłębnego przepracowania specyficznych dla nich wyzwań.
Szkolenia profilowane, ukierunkowane na podniesienie kompetencji w zakresie tylko jednej umiejętności są z natury krótsze. Najdłuższe jest kompleksowe szkolenie Profesjonalna Obsługa Pacjenta.
Jedna sesja coachingu trwa od 45 do 60 min.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na stronę Oferta.
Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb Klienta, szczególnie mając na względzie dostępność personelu i obciążenie bieżącymi obowiązkami zawodowymi. Najczęściej szkolenia odbywają się w pomieszczeniach placówki Klienta, idealne, choć nie jedynie akceptowalne, są sale konferencyjne, czy szkoleniowe. Zawsze jednak prosimy o zabezpieczenie pomieszczenia, w którym wszyscy uczestnicy mogą komfortowo brać udział w szkoleniu, w miarę możliwości odizolowanym od ruchu pacjentów i pozostałych pracowników placówki.
Organizujemy róznież szkolenia w hotelach i ośrodkach szkoleniowych, które mogą być zarezerowane przez nas lub Klienta.
Istnieje także możliwośc przeprowadzenia szkolenia online z wykorzystaniem platform takich jak Zoom, MS Teams czy Google Meet. W przypadku małych grup każdy z uczestników może mieć dostęp do sesji z komputera lub telefonu, co pozwala na wiekszą interaktywność i zaangażowanie uczetników. W przypadku większych grup szkolenie może mieć formę interaktywnego wykładu dla audytorium przed ekranem monitora. Prosimy wówczas o zapewnienie kamery do dwustronnego połączenia wideo.
Z oczywistych względów liczba uczesttników w pełni zależy od oczekiwań i potrzeb Klienta, zaczynając od jednej/dwóch osób (wówczas warto rozważyć szkolenie online), do grupy 30 osób. Często szkolenia realizujemy w systemie „zmianowym”, tzn. w jednej sesji bierze udział tylko część personelu, podczas, gdy pozostałe osoby wypełniają obowiązki zawodowe. O określonej godzinie następuje zmiana i trener powtarza sesję dla kolejnej grupy.
Preferowana liczba uczestników w jednej grupie szkoleniowej to 8-12 osób, ze względu na dynamikę pracy grupowej oraz mozliwość przeprowadzenia ćwiczeń i umozliwienia każdej osobie wniesienia indywidualnego wkładu w proces szkoleniowy.
Godziny zajęć zależą od możliwości organizacyjnych Klienta (np. zapewnienie pomieszczenia, ciągłości pracy placówki) i mogą zawierać się w przedziale od 7 rano do godziny 20-tej, również w weekendy.
Każde szkolenie składa się z modułów rozdzielonych krótkimi przerwami kawowymi, w związku z czym istnieje możliwość przeprowadzenia jednego szkolenia jednodiowego np. w sesjach 2 x 1/2 dnia. Dzieje się tak w przypadku szkoleń „zmianowych”, gdy w jednym dniu trener realizuje tylko moduły z pierwszej połowy szkolenia, ale dla dwóch grup przychodzących „na zmianę” na salę szkoleniową. Wówczas drugiego dnia realizowana jest druga połowa szkolenia w podobnym układzie. Oczywiście nie ma przeszkód w zrealizowaniu całego szkolenia jednego dnia najpierw dla pierwszej grupy, potem dla drugiej (jeśli nie zaburza to pracy placówki).
W przypadku większych projektów szkoleniowych, np. Akademia Uśmiechu Pacjenta, harmonogram i tematyka szkoleń ustalana jest indywidualnie z Klientem. Wówczas kolejne tematy szkoleń mogą być realizowane np. w odstępach tygodniowych.
Nasi trenerzy mają ponad dwudziestoletnie doświadczenie szkoleniowe, oraz ukończone kursy trenerskie w różnych specjalizacjach, a także związane z branżą medyczną, np. ratownika medycznego, czy rejestratora.
Nasza firma od 10 lat z dumą specjalizuje się w programach szkoleniowych podnoszących jakość obsługi pacjenta w zakładach opieki zdrowotnej.
Całość naszej oferty usług rozwojowych dla placówek medycznych jest skoncentrowana, dedykowana i spersonalizowana dla branży medycznej. Ponadto każdorazowo indywidualne szkolenie może zostać, na życzenie Klienta, dostosowane do specyfiki jego placówki.
W przypadku programów kompleksowych, jak np. Akademia Uśmiechu Pacjenta, współpracę z Klientem zaczynamy od zdiagnozowania potrzeb Firmy i uczestników, następnie okreslamy szczegółowy, spersonalizowany plan działania zawierający sesje szkoleniowe, „Training on the job” oraz sesje coachingowe.
Jakkolwiek prowadzenie szkoleń dla pracowników ZOZ jest naszą pasją i każdy czas spędzony z uczestnikami sprawia nam olbrzymią satysfakcję, to również jest to nasz zawód i źródło przychodów pozwalające na utrzymanie i opłacenie rachunków. A zatem z przyjemnością dzielimy się z uczestnikami naszą wiedzą ekspercką w zamian za inwestycję finansową Klienta w rozwój własnego personelu.
Każdorazowo cena za projekt szkoleniowy jest kalkulowana indywidualnie i zależy od kilku czynników:
Generalnie inwestycja w szkolenie zaczyna się od kwoty 250zł netto za godzinę szkolenia i jak wymieniono powyżej zależy od czasu poświęconego na przygotowanie szkolenia (praca na sali szkoleniowej jest tylko efektem końcowym) oraz nakładów finansowych.
Oczywiście. Cenimy sobie długoterminową współpracę, co pozwala nam lepiej poznać Klienta i jego pracowników. W takich sytuacjach odchodzimy od zwyczajowej kalkulacji opartej na czasie zaangażowanym w przygotowanie, liczbie uczestników i odległości, a oferujemy Klientowi specjalną cenę dla zaufanego partnera biznesowego. W wyjątkowych sytuacjach możemy nawet przeprowadzić krótkie szkolenie bezpłatnie.
Oczywiście. Każdy uczetnik indywidualnie otrzymuje imienny dyplom ukończenia szkolenia, wraz z tematem szkolenia i datą realizacji. Dodatkowo, w zależności od rodzaju szkolenia, tematu, ilości uczestników, każdy otrzymuje hand-out (materiały merytoryczne), notatnik/zeszyt ćwiczeń, lub materiały uczestnika.
My cenimy sobie kontakt z uczesntnikami szkoleń, a uczestnicy cenią i rekomendują nasze szkolenia. Przykłady referencji zamieściliśmy na stronie Testimoniale
Taka możliwość istnieje w pełni w projektach szkoleniowych, jak np. Akademia Uśmiechu Pacjenta, które są właśnie skoncentrowane na postepach w podnoszeniu umiejętności w konkretnych umiejętnościach miękkich. Wówczas rozpoczynamy od analizy potrzeb i oczekiwań Klienta oraz oczestników, określamy obszary do rozwoju, opracowujemy program nakierowany na podniesienie jakości w zdefiniowanych obszarach i mierzymy progres.
Za to szkolenia jednorazowe możemy uzupełnić coachingiem trenera podczas pełnienia obowiązków służbowych, „Training on the job”, oraz krótszymi sesjami warsztatowymi jako follow-up po pewnym upływie czasu (1-3 tygodnie) od szkolenia.
W calu ułatwienia podjęcia decyzji i ułatwienia procesu zgłoszenia, do każdego opisu programu szkolenia załączyliśmy formularz zgłoszeniowy automatycznie wstawiający tytuł szkolenia, którym są Państwo zainteresowani, pozostaje tylko uzupełnić dane podając:
Równocześnie jesteśmy do państwa dyspozycji pod
Tak jak opisaliśmy to na stronie Polityka Prywatności, oraz Zasady Współpracy, wszelkie informacje pozyskane od Klienta i uczestników na etapie ptrzygotowania, podczas i szkolenia i po okresie współpracy, informacje o Firmie, uczestnikach, pacjentach są ABSOLUTNIE POUFNE. Z nikim się nimi nie dzielimy, nie przekazujemy i nie publikujemy. W ramach projektu dostęp do informacji mają wyłącznie osoby bezpośrednio w niego zaangażowane i tylko w zakresie, który ich dotyczy. Jedyny dostęp do danych Klienta osób trzecich to np. firma poligraficzna drukująca dyplomy i materiały uczestników, czy hostingodawca mający dostęp do maili na serwerze pocztowym.
Więcej informacji: