media

Empatia w rozmowie z pacjentem

Istotnym elementem zapewniającym komfort pacjenta jest dokładne i życzliwe informowanie go o planowanym przebiegu wizyty oraz ewentualnych zmianach w harmonogramie. Przejrzysta komunikacja pozwala uniknąć nieporozumień i minimalizuje stres związany z nieoczekiwanymi zmianami, zapewniając mu pełne zrozumienie planu wizyty oraz ewentualnych zmian. Przepraszanie za nieplanowane zmiany harmonogramu, wynikające z obiektywnych przeszkód, jest ważnym elementem budowania zaufania.… Czytaj więcej

media

Co znajdziesz w naszej Strefie Wiedzy?

Zapraszamy do czytania artykułów udostępnionych bezpłatnie na naszym blogu, gdzie prezentujemy najnowsze odkrycia w obszarze psychologii obsługi klienta, oczekiwań pacjentów, lojalności konsumenckiej i technik sprzedaży. W naszych tekstach poruszamy także tematy takie jak asertywne zachowania, organizacja pracy, zarządzanie czasem oraz rozwiązywanie konfliktów w pracy i w domu. Dzięki lekturze naszych artykułów pracownicy placówek opieki medycznej… Czytaj więcej

Popularne artykuły

Najnowsze w Strefie Wiedzy

media

subskrypcje

Sztuka sprzedaży w aptece

  • Data: 12 lipca 2024
media

rozwoj

Empatia w rozmowie z pacjentem

  • Data: 08 lipca 2024
media

przychodnie

Klucz do profesjonalnej obsługi pacjenta

  • Data: 05 lipca 2024
media

rozwoj

Co znajdziesz w naszej Strefie Wiedzy?

  • Data: 03 lipca 2024

Inne artykuły w kategorii rozwój

Empatia w rozmowie z pacjentem
Istotnym elementem zapewniającym komfort pacjenta jest dokładne i życzliwe informowanie go o planowanym przebiegu wizyty oraz ewentualnych zmianach w harmonogramie.
Czytaj więcej
Co znajdziesz w naszej Strefie Wiedzy?
Zapraszamy do czytania artykułów udostępnionych bezpłatnie na naszym blogu, gdzie prezentujemy najnowsze odkrycia w obszarze psychologii obsługi klienta, oczekiwań pacjentów,
Czytaj więcej
×