Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny twentytwentyone zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/users/edukacjapodlasie/public_html/profesjonalnaobslugapacjenta/wp-includes/functions.php on line 6114
Testimoniale - Profesjonalna Obsługa Pacjenta | Wiktor Wojciechowski

Wyniki z ankiet poszkoleniowych

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

Jedno z niewielu szkoleń, na których byłąm, które nie było nudne. Przykłady z życia były zabawne, ale dawały do myślenia...

Anna

SZPZLO w Piasecznie

Poznałem dużo przydatnej wiedzy na temat powodu nerwów pacjentów i jak sobie z nimi radzić do wykorzystania w pracy...

Marek

Przychodnia Grapa

Bardzo mi się podobało, szczególnie ciekawe zasady kulturalnego zachowania i w ogóle zasady spokojnego mówienia do pacjentów...

Aleksandra

Famil-Med

Nie było nudnym wykładów, fajne rozmowy w kilka osób i w parach, a potem dzielenie się ze wszystkimi wnioskami...

Natalia

Malvita

Podobał mi się luzacki klimat i dużo ciekawych przykładów podawanych przez prowadzącego np. jak radzić sobie ze złością pacjentów...

Karolina

Vital Medica

Fantastyczny instruktor, przekazał dużo wartościowych informacji...

Paulina

REH MEDICA

Podobały mi się historie wzięte z życia, przykłady zachowania pacjentów i sposoby reagowania, które nie powodują awantury...

Klaudia

doktor A

Co mówią o nas Klienci?

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska ATR
Dopasowany program

Szkolenie spełniło nasze oczekiwania. Program był dopasowany do specyfiki naszej przychodni. Trener wykazał się dużą wiedzą w zakresie obsługi pacjenta, budowania pozytywnego wizerunku oraz współpracy w zespole...

Małgorzata Mańko

Dyrektor SPL ATR

Co mówią o nas Klienci?

Centrum Medyczne doktor A.
Dobry kontakt

Uczestnicy pozytywnie ocenili merytoryczne przygotowanie trenera Pana Wiktora Wojciechowskiego, bardzo dobry kontakt z uczestnikami oraz ciekawy sposób prowadzenia szkolenia...

Alicja Zielińska

Dyrektor Medyczny doktorA

Co mówią o nas Klienci?

Centrum Medyczne Gamma
Interesujące zajęcia

Pan Wiktor Wojciechowski prowadził szkolenie w bardzo interesujący sposób z uwzględnieniem specyfiki pracy naszego Centrum Medycznego. Trener wykazał się praktyczną wiedzą, którą dzielił się z uczestnikami...

Jan Stanclik

Prezes Zarządu C.M. Gamma

Co mówią o nas Klienci?

Hospicjum Opatrzności Bożej
Doskonała atmosfera

Szkolenia były nieocenionym źródłem wiedzy i nowych umiejętności. Prowadzone sumiennie na wysokim poziomie merytorycznym z pełnym zaangażowaniem trenera. Pan Wiktor przekazuje wiedzę w sposób interesujący uwzględniając indywidualne potrzeby każdego uczestnika. Wszystkim szkoleniom towarzyszyła doskonała atmosfera.

ks. dr Dariusz Czupryński

Dyrektor Hospicjum Opatrzności Bożej

Co mówią o nas Klienci?

Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna KONWALIOWA
Wiedza merytoryczna

Szkolenie spełniło nasze oczekiwania, trener został wysoko oceniony przez uczestników szkolenia za wiedzę merytoryczną oraz sposób prowadzenia szkolenia...

Magdalena Bednik

Dyrektor NPPP Konwaliowa

Co mówią o nas Klienci?

Lecznica Onkologiczna Onkolmed
Szkolenia warsztatowe

Pan Wiktor przedstawił kluczowe zasady obsługi pacjenta, uwzględniając specyfikę Onkolmedu i pacjenta onkologicznego. Szkolenie miało charakter warszatowy...

Elżbieta Weselik

Dyrektor LO Onkolmed

Co mówią o nas Klienci?

Centrum Rehabilistacji REH MEDICA
Ciekawy sposób prowadzenia

Szkolenie prowadził Pan Wiktor Wojciechowski. Uczestnicy pozytywnie ocenili merytoryczne przygotowanie trenera, bardzo dobry kontakt z uczestnikami oraz ciekawy sposób prowadzenia szkolenia...

Elżbieta Nowacka

Prezes REH MEDICA

Co mówią o nas Klienci?

Przychodnia Vital Medica
Wiedza i umiejętności

Uczestnicy wysoko ocenili merytoryczne przygotowanie trenera, sposób prowadzenia szkolenia oraz miłą atmosferę. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabyli wiedzę i umiejętności, które wykorzystają w codziennej pracy.

Monika Gluba – Stasiak

Prezes Zarządu Vital Medica

Co mówią o nas Klienci?

Przychodnia Wilanów
Teoria i praktyka

Szkolenia obejmowały część teoretyczną oraz praktyczną. Trener został oceniony przez uczestniczki pozytywnie ze względu na przygotowanie merytoryczne i umiejętność przekazywania wiedzy oraz zaangażowanie...

Karolina Koślicka

Kierownik ds. Administracji Przychodnia Wilanów

Co mówią o nas Klienci?

Przychodnia Lekarska SGP ZOZ w Błoniu
Staranne materiały szkoleniowe

Sposób prowadzenia zajęć, atmosfera podczas szkolenia oraz zaangażowanie trenera zasługują na najwyższe uznanie. Prowadzący posiada szeroką wiedzę z zakresu obsługi pacjenta, pracy rejestracji oraz sposobu radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Wszyscy uczestnicy otrzymali starannie przygotowane materiały szkoleniowe...

dr n. med. Paweł Poppe

Dyrektor SGPZOPZ Błonie

Co mówią o nas Klienci?

SZPZLO w Piasecznie
Obsługa trudnego pacjenta

Prowadzący w sposób przystępny omówił zagadnienia związane z tematem szkolenia, kładąc szczególny nacisk na obsługę trudnego pacjenta. Polecamy Pana Wiktora Wojciechowskiego, jako doświadczonego trenera.

mgr Marta Dorociak-Burza

Dyrektor SZPZLO w Piasecznie

Nasi Klienci w Polsce polecają nas

Skan referencji

eMKmed

Góra Kalwaria

Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie…

Magdalena Kliczko

Skan referencji

NZOZ Medicus

Ciechanów

Szkolenie odpowiadało naszym oczekiwaniom…

mgr Iwona Mazanowska

Kierownik Administracyjny

Skan referencji

SPL ATR Pruszków

Pruszków

Szkolenie spełniło nasze oczekiwania….

Małgorzata Mańko

Dyrektor SPL ATR

Skan referencji

CKR Majdańska

Warszawa

Projekt został przygotowany z zaangażowaniem…

Urszula Golnik-Cichoń

Kierownik ds. Marketingu i PR

Skan referencji

CKR Konstancin

Konstancin Jeziorna

Cenimy sobie współpracę z Panem Wiktorem…

Urszula Golnik-Cichoń

Kierownik ds. Marketingu i PR

Skan referencji

Hospicjum Opatrzności Bożej

Wołomin

Szkolenia były nieocenionym źródłem wiedzy i nowych umiejętności…

ks. dr Dariusz Czupryński

Dyrektor Hospicjum Opatrzności Bożej w Wołominie

Skan referencji

SGP ZOZ Błonie

Błonie

Prowadzący posiada szeroką wiedzę z zakresu obsługi pacjenta…

dr n. med. Paweł Poppe

Dyrektor SGPZOPZ Błonie

Skan referencji

LO Onkolmed

Warszawa

Doświadczenie, znajomość tematu oraz interesujący sposób prowadzenia…

Elżbieta Weselik

Dyrektor LO Onkolmed

Skan referencji

SZPZLO Piaseczno

Piaseczno

Polecamy Pana Wiktora Wojciechowskiego, jako doświadczonego trenera…

mgr Marta Dorociak-Burza

Dyrektor SZPZLO w Piasecznie

Skan referencji

Dyrektor SZPZLO Piaseczn0

Piaseczno

Uczestnicy pozytywnie ocenili merytoryczne przygotowanie…

mgr Marta Dorociak-Burza

Dyrektor SZPZLO w Piasecznie

Skan referencji

Przychodnia Grapa

Konstancin Jeziorna

Uczestniczki szkolenia pozytywnie oceniły kompetencje trenera…

Iwona Maj

Dyrektor Operacyjny

Skan referencji

NZOZ Famil-Med

Międzyborów

Rekomenduję Pana Wiktora Wojciechowskiego…

Marcin Wasilewski

Dyrektor NZOZ Famil-Med

Skan referencji

SPZOZ Brochów

Brochów

Uczestniczki szkolenia zdobyły praktyczną wiedzę związaną z profesjonalną obsługą pacjenta w przychodni zdrowia.

Monika Wideńska

Kierownik Gminnego Ośrodka Zdrowia w Brochowie

Skan referencji

NZOZ Malvita

Grodzisk Mazowiecki

Pragniemy wyrazić swoje zadowolenie wynikające z profesjonalnego przygotowania…

Agnieszka Tuszyńska – Masicz

Z-ca Dyrektora ds. Administracji Malvita

Skan referencji

Vital Medica

Nowy Dwór Mazowiecki

Dzięki szkoleniu uczestnicy nabyli wiedzę i umiejętności, które wykorzystają w codziennej pracy.

Monika Gluba – Stasiak

Prezes Zarządu Vital Medica

Skan referencji

REH MEDICA

Warszawa

Uczestnicy pozytywnie ocenili merytoryczne przygotowanie trenera, bardzo dobry kontakt z uczestnikami oraz ciekawy sposób prowadzenia szkolenia.

Elżbieta Nowacka

Prezes REH MEDICA

Skan referencji

doktor A

Warszawa

Uczestnicy pozytywnie ocenili merytoryczne przygotowanie trenera…

Alicja Zielińska

Dyrektor Medyczny doktorA

Skan referencji

C.M. Gamma

Warszawa

Pan Wiktor Wojciechowski prowadził szkolenie w bardzo interesujący sposób…

Jan Stanclik

Prezes Zarządu C.M. Gamma

Skan referencji

NPPP Konwaliowa

Warszawa

Szkolenie spełniło nasze oczekiwania…

Magdalena Bednik

Dyrektor NPPP Konwaliowa

Skan referencji

ZOZ Żoliborz

Warszawa

Szkolenie zostało zrealizowane z należytą starannością i zapewnieniem wysokiej jakości…

Alicja Szymaniuk

Z-ca Dyrektora ds. Ekonomicznych ZOZ Żoliborz

Skan referencji

C.M. Promedica

Rzeszów

Szkolenie było przeprowadzone z dużym profesjonalizmem…

Regina Szostak

Koordynator Promedica

Skan referencji

SPZZLO Żoliborz

Warszawa

Kurs odznaczał się fachowością oraz dobrą jakością…

Małgorzata Zatawa-Dąbrowska

Dyrektor SPZ ZLO Warszawa-Żoliborz

Skan referencji

Przychodnia Wilanów

Warszawa

Trener został oceniony przez uczestniczki pozytywnie…

Karolina Koślicka

Kierownik ds. Administracji Przychodnia Wilanów

Skan referencji

C.M. RoyalMed

Łomianki

Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić Pana Wiktora Wojciechowskiego…

Katarzyna Albrecht

Dyrektor Centrum Medyczne RoyalMed

×