Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny twentytwentyone zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/users/edukacjapodlasie/public_html/profesjonalnaobslugapacjenta/wp-includes/functions.php on line 6114
Archiwa rozwój - Profesjonalna Obsługa Pacjenta | Wiktor Wojciechowski
media

Empatia w rozmowie z pacjentem

Istotnym elementem zapewniającym komfort pacjenta jest dokładne i życzliwe informowanie go o planowanym przebiegu wizyty oraz ewentualnych zmianach w harmonogramie. Przejrzysta komunikacja pozwala uniknąć nieporozumień i minimalizuje stres związany z nieoczekiwanymi zmianami, zapewniając mu pełne zrozumienie planu wizyty oraz ewentualnych zmian. Przepraszanie za nieplanowane zmiany harmonogramu, wynikające z obiektywnych przeszkód, jest ważnym elementem budowania zaufania.… Czytaj więcej

media

Co znajdziesz w naszej Strefie Wiedzy?

Zapraszamy do czytania artykułów udostępnionych bezpłatnie na naszym blogu, gdzie prezentujemy najnowsze odkrycia w obszarze psychologii obsługi klienta, oczekiwań pacjentów, lojalności konsumenckiej i technik sprzedaży. W naszych tekstach poruszamy także tematy takie jak asertywne zachowania, organizacja pracy, zarządzanie czasem oraz rozwiązywanie konfliktów w pracy i w domu. Dzięki lekturze naszych artykułów pracownicy placówek opieki medycznej… Czytaj więcej

Popularne artykuły

Najnowsze w Strefie Wiedzy

Inne artykuły w kategorii rozwój

Empatia w rozmowie z pacjentem
Istotnym elementem zapewniającym komfort pacjenta jest dokładne i życzliwe informowanie go o planowanym przebiegu wizyty oraz ewentualnych zmianach w harmonogramie.
Czytaj więcej
Co znajdziesz w naszej Strefie Wiedzy?
Zapraszamy do czytania artykułów udostępnionych bezpłatnie na naszym blogu, gdzie prezentujemy najnowsze odkrycia w obszarze psychologii obsługi klienta, oczekiwań pacjentów,
Czytaj więcej
×